Identity area
Reference code
Title
Date(s)
- 2002 (Creation)
- 1999 - 2000 (Creation)
- 1995 (Creation)
Level of description
Fonds
Extent and medium
0,01 ifm
Context area
Name of creator
Administrative history
A SEK alapítása óta több néven működött: 1958-1973. Felsőfokú Tanítóképző Intézet, 1974-1983. Szombathelyi Tanárképző Főiskola, 1984-1999. Berzsenyi Dániel Tanárképző Főiskola, 2000-2007. Berzsenyi Dániel Főiskola, 2008. január - 2017. január Nyugat-magyarországi Egyetem Savaria Egyetemi Központ, 2017. február 1-jétől Eötvös Loránd Tudományegyetem Savaria Egyetemi Központ. 2018-ban létrejött az ELTE Berzsenyi Dániel Pedagógusképző Központ.
Repository
Archival history
Immediate source of acquisition or transfer
Content and structure area
Scope and content
A BDTF Savaria Nyelviskolát a Berzsenyi Dániel Tanárképző Főiskola hozta létre, hogy elősegítse a hallgatók diploma megszerzéséhez szükséges nyelvvizsgára való felkészítését, biztosítsa a nyelvvizsga helyben való letételét. A nyelvoktatás mellett nyelvvizsgáztató, fordító és tolmács tevékenységet is folytat.
A Fond a Savaria Nyelviskola alapításával kapcsolatos dokumentumokat, Szervezeti felépítését és működési rendjét, működésével kapcsolatos megbeszélés jegyzőkönyvét, pályázati anyagot, Savaria Nyelviskola Felügyelő Bizottság dokumentumait tartalmazza.
Appraisal, destruction and scheduling
Accruals
System of arrangement
Conditions of access and use area
Conditions governing access
Conditions governing reproduction
Language of material
Script of material
Language and script notes
Physical characteristics and technical requirements
Finding aids
Allied materials area
Existence and location of originals
Existence and location of copies
Related units of description
Notes area
Alternative identifier(s)
Access points
Subject access points
Place access points
Name access points
Genre access points
Description control area
Description identifier
Institution identifier
Rules and/or conventions used
Status
Level of detail
Dates of creation revision deletion
- március 2.